Inlägg: 1246331
Svarskommentarer
Sv: Ove Molin lägger rören på hyllan.
JanT: Är djävligt besviken på Ove.
Här har man en deal med MarcusElving om en hundring, där jag satsat på att Ove fortsätter ytterligare 1 säsong.
Där hade man verkligen fel (hörde du det, Lasse???)
Hur ska jag nu göra för att skylla ifrån mig? :-)
Här har man en deal med MarcusElving om en hundring, där jag satsat på att Ove fortsätter ytterligare 1 säsong.
Där hade man verkligen fel (hörde du det, Lasse???)
Hur ska jag nu göra för att skylla ifrån mig? :-)
Äntligen en hockeyspelare som har förmågan att sluta med flaggan i topp, och dessutom klargör det hela i god tid!!
All heder till Ove som jag bäst minns från SM-guldet '99 när han la in den avgörande pucken!
En reflektion från i kväll; Calle Järnkrok - oj,oj,oj
Skicka Dixon till Ryssland! Vi har redan ersättaren klar!
Nordqvist-Järnkrok-Granström-Hansen (samt Sundström som backup) duger gott för mig!!