Inlägg: 1246350
Svarskommentarer
Sv: Ove Molin lägger rören på hyllan.
JanT: hoppas det här slutspelet blir liknande färjestads och jörgen jönsson 09, fast med brynäs och molin istället :)
Sv: Ove Molin lägger rören på hyllan.
JanT:
Så många poäng har vi inte tagit sen det blev 55 omgångar per säsong,dessutom att bli nollpoängade i 17 av 55 matcher är rätt okej av ett skitlag som Brynäs,HV nollade i 16 matcher för en jämföring.
Så många poäng har vi inte tagit sen det blev 55 omgångar per säsong,dessutom att bli nollpoängade i 17 av 55 matcher är rätt okej av ett skitlag som Brynäs,HV nollade i 16 matcher för en jämföring.
Vän af ordning har nu noterat detta i vederbörlig ordning...