Inlägg: 1246396
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
GävleLasse:
Du ser jag velar som fan,jag vet inte längre vad man ska tro på.
Detta Sm-slutspel känns så jävla öppet,Serietvåan LHC går in med fem raka förluster,serieettan HV har väl inte tagit en trepoängare på bortais på jävligt länge.
Du ser jag velar som fan,jag vet inte längre vad man ska tro på.
Detta Sm-slutspel känns så jävla öppet,Serietvåan LHC går in med fem raka förluster,serieettan HV har väl inte tagit en trepoängare på bortais på jävligt länge.
Bissett19:de 12 000 skrikande sillstryparna då? ;)
JAg tror att dessa 12 000 kan bli en belastning om de inte bjuds på vinster...De brukar ju vända sig emot sitt Frölunda rätt snart. Sedan hoppar sekreteriatet in och försöker vända matchbilden via dribbel med klockan och felskjutna raketer