Inlägg: 1246403
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2010
Hoppas och tror att Djurgården väljer Brynäs, Djurgården är ju fattiga som kyrkråttor och räknar nog slantarna dom tjänar på att ta E4:an norrut istället för att kuska ner till Göteborg.
Och väljer dom Brynäs så hoppas jag att dom flyttar från sunkhålet Hovet in till Globen. Det var ju snack om det tidigare att dom skulle spela slutspelet i Globen.
Och väljer dom Brynäs så hoppas jag att dom flyttar från sunkhålet Hovet in till Globen. Det var ju snack om det tidigare att dom skulle spela slutspelet i Globen.
HV-Timrå.
Djurgården-Brynäs.
Linköping-Frölunda.
Skellefteå-Färjestad.