Inlägg: 1246973
Sv: Slutspel 2010
SH: Är inte Aftonblads-rosen leksing??? han säger aldrig något vettigt, speciellt inte om Brynäs
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2010
78hallebro: Ros försöker alltid provocera, tror att han är Robert Pettersson på hockeysverige.se. Blir dock alltid skrattretande när Ros försöker sig på något med lite edge. Hänger nån med i den här analysen:
"Det är laget som vinner mot Brynäs.
Men vinner Brynäs så är det tack vare Markström – utan tvekan."
Nej, Rosen har nattmössan på oavsett tid på dygnet.
"Det är laget som vinner mot Brynäs.
Men vinner Brynäs så är det tack vare Markström – utan tvekan."
Nej, Rosen har nattmössan på oavsett tid på dygnet.