Inlägg: 1247030
Sv: Slutspel 2010
arnio: Har vi tur kanske grabben hans blir lika duktig som farsgubben, då blir det om x antal år Emil, Emil, Emil Molin som gäller i LA! ;D
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2010
MarcusElving: 6300 biljetter sålda enl Brynäs Facebook sida. Kan bli hyfsad publiksiffra.
Dessutom är det bara direktköp som gäller vilket borgar för att biljetterna inte bara läggs undan och inte löses ut efter tid.