Inlägg: 1247055
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2010
Det andas omptimism i Brynäsboken inför slutspelet, känns riktigt härligt!! Hoppas killarna i laget är lika taggade som vi är!!
Med storpublik och bra drag på torsdag tror jag att Brynäs gör en riktigt bra match och tar ledningen med 1-0 i matcher!
Tippar redan nu 4-2 till Brynäs.
Kahnberg, Hietanen, Eero och Granis nätar!
Med storpublik och bra drag på torsdag tror jag att Brynäs gör en riktigt bra match och tar ledningen med 1-0 i matcher!
Tippar redan nu 4-2 till Brynäs.
Kahnberg, Hietanen, Eero och Granis nätar!