Inlägg: 1247177
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2010
tjugo8: Fast man blir lite orolig på ordvalet.
"– Det mesta indikerar på publiksiffror på över 8 000 åskådare i båda hemmamatcherna, säger Håkan Westergren på Brynässhopen i Läkerol Arena."
Räknar man kallt med att åka ur slutspelet efter match 4 eller 5? Eller har man drabbats av storhetsvansinne? Haha
Sv: Slutspel 2010
tjugo8: Nu måste de som köper via Ticnet mm betala biljetterna vid köpet. Detta borde visa rätt platsinfo.
Fyll arenan nu...!
Och jag vill inte veta av något "folk försöker inte köpa då de tror att det är slutsålt..."