Inlägg: 1247189
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2010
sylf: Ja Modig skulle inte vara den målvakt man hoppats på Hans 89% i räddningar gör ju att det skulle bli mest troligt att han skulle bli tvåa efter läck. I så fall kan man lika gärna satsa på en egen produkt.
Men jag tror att JOcke och Limpan fortfarande är förstavalen för Sundlöv. Informationen om Modig lär ju komma från hans agent.
Sv: Slutspel 2010
sylf: Risken finns att Sundlöv tänker like som han gjorde med Korhonen och Sperrle. Dvs. att han inte vill stänga dörren för Läck genom att värva en för bra målvakt. Att man är intresserad av Modig tar jag som att Lindbäck och Eriksson har tackat nej.
Stämmer det så är det helt sjukt, han är i klass med Sperrle!