Inlägg: 1247213
Sv: Slutspel 2010
Gurra88: Lindbäck rankad etta av målvakterna i slutspelet(av experterna på Expressen)
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2010
arnio: Haha, ja det är helt sjukt..
Wesslau eller Ridderwall skulle nog kunna bli riktigt bra med Alcéns hjälp dessutom.. Men Modig, nej tack Sundlöv..
Wesslau eller Ridderwall skulle nog kunna bli riktigt bra med Alcéns hjälp dessutom.. Men Modig, nej tack Sundlöv..