Inlägg: 1247244
Sv: Slutspel 2010
Gurra88: Ja nu gäller det bara att våga satsa, kanske 2 juniorfemmor och två med stjärnor, våga våga.
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2010
arnio: Helt inne på din bana.. Se till att toppa två femmor med stjärnor, och iallafall två vassa backpar, och fyll på med juniorer.. Elitserien är inte bättre än att de bättre juniorerna kan gå in och göra det bättre än utfyllnadsspelarna