Inlägg: 1248101
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
sylf: Det är du säker på? Kanhända Djurgårn helt enkelt är för bra. DIF tar nog bucklan i år , tror jag.
Svarskommentarer
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Clarence: "Kanhända Djurgårn helt enkelt är för bra"
Efter kvällens match kan jag bara instämma i detta, skansen ser mycket homogena ut.
Hur skall man få stopp på Nilsson-Ottosson-Ölvestad???
Tar vi den här matchserien blir jag mycket överraskad!
Efter kvällens match kan jag bara instämma i detta, skansen ser mycket homogena ut.
Hur skall man få stopp på Nilsson-Ottosson-Ölvestad???
Tar vi den här matchserien blir jag mycket överraskad!