Inlägg: 1248236
Svarskommentarer
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Huge: Jag tycker fortfarande att förstalinan såg blek ut. Hansen gjorde ingen höjdarmatch han heller.
Att skylla sista målet på Sundström är kluvet. Hela laget spelar alibihockey under hela uppspelet, åker och gömmer sig och lämnar över ansvaret på andra. Snabb spelvändning i mittzonen efter ett allt för dåligt (och vanligt) uppspel från Brynäs.
Åter igen.. wad är nytt? Besvikna supportarar öser galla över spelarna och ledarna och du gnäller om dålig nyans.
Vart är dina små gliringar om Rödin?
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Huge:
All heder till dig faktiskt Huge som faktisk lyckas se nånting positivt i kvällens match... (ja förutom det självklara...rödin och järnkrok).
Håller däremot inte med om att vi gjorde en bra första period...målen fick vi i mitt tycke gratis av Vesslau..
All heder till dig faktiskt Huge som faktisk lyckas se nånting positivt i kvällens match... (ja förutom det självklara...rödin och järnkrok).
Håller däremot inte med om att vi gjorde en bra första period...målen fick vi i mitt tycke gratis av Vesslau..
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Huge: Ett rejält momentum? Haha ja det kan man säga 4 - 20 kallar jag verkligen ett rejält momentum..
Bra första period där vi vänder till ledning efter kallduschen i inledningen.
Dom får ett rejält momentum i andra tack vare 5 mot 3-läget och kvittering, ett momentum som vi aldrig lyckas få stopp på.
Sen kommer vi tillbaka i sista och kvitterar rättvist(?)
Tyvärr avgörs det på en puckstirrande Sundström och sen är det slut.
Små marginaler och nya tag på lördag.