Inlägg: 1248272
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
GävleLasse: Jag tycker faktiskt inte det.. Vad gör vi i slutspelet, hade varit bättre om modo fått vara med och lira... det är inte slutspelshockey brynäs visar upp.. Skit tråkigt
Svarskommentarer
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Gurra88:
Ser att du redan plockat fram skithinken - tänk om vi vinner på lördag?
Hemska tanke!
Det är inte lätt att vara vindflöjel...
"Vad gör vi i slutspelet, hade varit bättre om modo fått vara med och lira.."
Så talar en äkta Brynäsare!
Ser att du redan plockat fram skithinken - tänk om vi vinner på lördag?
Hemska tanke!
Det är inte lätt att vara vindflöjel...
"Vad gör vi i slutspelet, hade varit bättre om modo fått vara med och lira.."
Så talar en äkta Brynäsare!