Inlägg: 1248314
Sv: Nästa säsongs tränare
AVGÅ: Sålänge han tycker att Laruitz är världens bästa har jag rätt att vara ärligt orolig för JanT.. OM han verkligen är helt hundra och så.. Bara omtänksam:)
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs tränare
Nivån härinne är löjligt låg ikväll.
Gonatt alla Brynäsare(om det nu finns någon härinne),jag tror solen går upp imorrn också.
Gonatt alla Brynäsare(om det nu finns någon härinne),jag tror solen går upp imorrn också.