Inlägg: 1248796
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Förresten, kommer ni ihåg vad det mest populära ordet i Brynäs forum var för bara fem år sedan?
Det var "hönsgård" , följt av "i försvarszon". Det var nog det mest sagda uttrycket några år innan och efter det också.
Jag är i allafall glad att vi i ett par år har sluppit höra denna mening igen. Man bygger alltid ett lag ifrån en stark defensiv, vi har nu det. Nu behöver vi bara ta nästa steg, sen så....
Det var "hönsgård" , följt av "i försvarszon". Det var nog det mest sagda uttrycket några år innan och efter det också.
Jag är i allafall glad att vi i ett par år har sluppit höra denna mening igen. Man bygger alltid ett lag ifrån en stark defensiv, vi har nu det. Nu behöver vi bara ta nästa steg, sen så....
Redigerad kommentar