Inlägg: 1248868
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
rackham: Att få moderklubbarna mer representerade var väl en av tankarna med att sänka åldern på tv-pucksspelarna.
Sv: A proposito de nada
Dags att älta lite mer.
Just sett TV-sändningen från match 1. Blir lite tydligare då än på rad 3. Sundström på DIF:s fjärde mål? Grönholm ö.h.t.?
Det tror fan att vi inte räcker till: Dackell och Hansen ser helt klart halvskadade ut, två juniorbackar, en forward som back. När dessutom förstecentern lagt ner verksamheten för i år blir det inte mycket kvar. Ett jävla mirakel att vi spelar slutspel.
rackham: Är det där ursprungsklubbarna? Eller TV-puckgänget?
Just sett TV-sändningen från match 1. Blir lite tydligare då än på rad 3. Sundström på DIF:s fjärde mål? Grönholm ö.h.t.?
Det tror fan att vi inte räcker till: Dackell och Hansen ser helt klart halvskadade ut, två juniorbackar, en forward som back. När dessutom förstecentern lagt ner verksamheten för i år blir det inte mycket kvar. Ett jävla mirakel att vi spelar slutspel.
rackham: Är det där ursprungsklubbarna? Eller TV-puckgänget?
Tunt med Brynäsare i Brynäs U16 2010-2011...