Inlägg: 1249728
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
MarcusElving:
Kom pecis hem från Almtuna - Leksand..
Fy satan vad bra Almtuna är :O
Kom pecis hem från Almtuna - Leksand..
Fy satan vad bra Almtuna är :O
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
Verkar ha varit en riktig holmgång i Växjö. Surt att förlora så sent, i en match där man gör fem mål. Men, som tur är handlar hockey om både offensiv och defensiv.