Inlägg: 1249758
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
MarcusElving: Almtuna är ruggigt bra. Det är helt fantastiskt hur mycket Rönnqvist & Robertsson får ut av det spelarmaterialet. Det är 30-sekundersbyten med stenhård forechecking som gäller. Inget fegt styrspel, utan istället fartfylld och underhållande hockey. Med styrspel hade de hamnat i Ingenmansland alternativt kvalat till div1 nu.
Redigerad kommentar
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
MarcusElving:
Hehe javisst!
Tror många av lagen i kvalserien kommer få riktigt stora problem med Almtuna.. :)
Hehe javisst!
Tror många av lagen i kvalserien kommer få riktigt stora problem med Almtuna.. :)