Inlägg: 1250669
Svarskommentarer
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
bradberry: Jag tycker din uppställning ser bra ut men jag byter gärna Sebbe mot Rödin eftersom jag tycker Rödin har vart en av de bästa spelarna i slutspelet.
Angående Dixon så hoppas jag verkligen inte att han medvetet går på sparlåga för att han inväntar KHL. jag har alltid gillat honom och de vore tråkigt om han avlutar sin brynärkarriär på ett sånt sätt.
men saken är säker, han tacklas inte som han brukar, splar inte med samma vilja och producerar inte som förut.
Angående Dixon så hoppas jag verkligen inte att han medvetet går på sparlåga för att han inväntar KHL. jag har alltid gillat honom och de vore tråkigt om han avlutar sin brynärkarriär på ett sånt sätt.
men saken är säker, han tacklas inte som han brukar, splar inte med samma vilja och producerar inte som förut.
- Frågan är ju vilket dip han använder. Är orolig för att det är majonäs...
:-)