Inlägg: 1250809
Svarskommentarer
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Huge: Somervuori är värvad för att göra mål. Punkt!
Därför ska man inte slösa bort hans spetskompetens på nåt 0-0 tänk. Stoppa in tex molin på hans plats istället.
Det är matchavgörande att få igång våra tänkta målskyttar. Får vi det så är det Hardy som måste börja coacha och rätta sig efter oss...
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Huge:"läget är marigt rent coachmässigt:"
Det har det varit länge:-))
Det har det varit länge:-))
Förstalinan är nere formmässigt vad gäller produktionen, i övrigt sköter dom sig bra.
Läget är marigt rent coachmässigt: splittra formationen och äventyra det dom gör så bra defensivt för att dom ska få igång målproduktionen?
Det är trots allt defensiven som är grunden i vårt spel, tycka vad man vill om det.
Och som jag säger: ge dom chansen i morrn, åtminstone inledningsvis.
Funkar det inte så vaska om.