Inlägg: 1251482
Svarskommentarer
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
sylf: Tyckerr DIF's 2-0 är typiskt. Vi sliter och pressar men de får göra mål.
Kan vi prestera detta spel med bättre skärpa så finns det en chans.
Junisarna visade vägen många gånger och Ossi överraskade med bra skridsko och offensiv lusta. Läck jävligt bra.
Kan vi prestera detta spel med bättre skärpa så finns det en chans.
Junisarna visade vägen många gånger och Ossi överraskade med bra skridsko och offensiv lusta. Läck jävligt bra.
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
sylf: Järnkrok, ja. Strålande. Men han är säkert förlorad för Brynäs om ett par år han också.
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
sylf:
Dixon kommer inte att ersättas nästa säsong - sanna mina ord.
I kväll såg vi tronskiftet!
Nordqvist - Järnkrok - Granström - Hansen (Sundström)
Där har vi nästa säsongs centeruppställning!
Ser inte vad som kan köpas in för pengar som är bättre än Järnkrok med Brynäs nuvarande ekonomi.
Dixon kommer inte att ersättas nästa säsong - sanna mina ord.
I kväll såg vi tronskiftet!
Nordqvist - Järnkrok - Granström - Hansen (Sundström)
Där har vi nästa säsongs centeruppställning!
Ser inte vad som kan köpas in för pengar som är bättre än Järnkrok med Brynäs nuvarande ekonomi.
Jag hoppas verkligen att spelarna skiter i vad Cz säger på fredag utan går in och gör det dom kan bäst, spela hockey och ha roligt, skit samma hur det går!
Kan inte nog berömma Järnkrok, han är helt suverän och vårt klart lysande stjärna. Nästa säsong vill jag se ett C på den killens bröst!