Inlägg: 1251608
Svarskommentarer
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Så här vill ja se laget:
Läck(Markan)
Hietanen-OPG-Rödin-Järnkrok-Silfverberg
Sundqvist-Sundström-Kahnberg-Nordquist-Sandin
Nolander-Bertilsson-Molin-Granström-Somervouri
Extra spelare i BP:Hansen
BÄNKEN:Löf-Dackell-Dixon
Läck(Markan)
Hietanen-OPG-Rödin-Järnkrok-Silfverberg
Sundqvist-Sundström-Kahnberg-Nordquist-Sandin
Nolander-Bertilsson-Molin-Granström-Somervouri
Extra spelare i BP:Hansen
BÄNKEN:Löf-Dackell-Dixon
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Huss:
Inte riktigt samma tryck på Hovet ikväll som i Lördags.
Men Brynäs gör en bra match som vi ska vinna.Junisarna kom enkelt in i Djurgårns zon o kunde ofta skapa tryck.
Printz var mäkta irriterad på dom tre när dom åkte åtttor runt honom.
Hardy och Ragnarsson assisterade domarparet rätt bra,iaf i DIF-ögon;)
Jävligt surt att torska,men på Fredag står man där igen och bevittnar Oves sista match i Brynäströjan.
Inte riktigt samma tryck på Hovet ikväll som i Lördags.
Men Brynäs gör en bra match som vi ska vinna.Junisarna kom enkelt in i Djurgårns zon o kunde ofta skapa tryck.
Printz var mäkta irriterad på dom tre när dom åkte åtttor runt honom.
Hardy och Ragnarsson assisterade domarparet rätt bra,iaf i DIF-ögon;)
Jävligt surt att torska,men på Fredag står man där igen och bevittnar Oves sista match i Brynäströjan.
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
En annan tuff match utspelar sig i TV4 just nu
Sahlin Vs Reinfeldt
För de som är intresserade.
Sahlin Vs Reinfeldt
För de som är intresserade.
- Juniorfemman, lekte i princip matchen igenom med vad som än ställdes mot dem
- Molin, som fortfarande orkar
- Formationen Kahnberg, Nordan och Sandin skapade också tryck.
- Läck, var säkerheten själv.
- OPG, spelade upp sig rejält
I Globen vill jag se följande lag
Läck (Markan)
Hietanen, Sundqvist, Kahnberg, Nordqvist, Molin
Sundström, Bertilsson, Silfverberg, Järnkrok, Rödin
Nolander, OPG, Sandin, Hansen, Granström
Löf Wännström, Dixon, Somervouri
(Dackell)