Inlägg: 1251630
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
P: Vad i helvete, hänger jag omkring med en hel drös moderater här inne? Finns det ingen som är på min sida här. ;)
Svarskommentarer
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
MarcusElving: Du är inte ensam!
Det får inte vara över för Molin på fredag ... inte på en fredag ... fredagar ska vara trevliga!
Det får inte vara över för Molin på fredag ... inte på en fredag ... fredagar ska vara trevliga!
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
MarcusElving: Du skulle ha varit på den röda partistämman på Hovet idag,då hade du smält in bra;)
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
MarcusElving: Gillar man S finns ju alltid GGIK ;)