Inlägg: 1251923
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Fortsätter Leksand spela som idag så har dom en jättechans att gå upp. Slarvade lite ett par gånger och det straffade sig tyvärr på direkten. Kunde gått hur som helst, lite som vår egen match igår på Hovet.
Kom igen Leksand, vi vill ha er i ES. Era fans är dessutom värda en ES-plats.
Till skillnad från dom idiotiska gnagaraporna på Hovet idag, som förstås måste börja bråka efter slutsignalen. Varför bryter inte vakterna ett par armar eller ben på idioterna, när dom har chansen?
Kom igen Leksand, vi vill ha er i ES. Era fans är dessutom värda en ES-plats.
Till skillnad från dom idiotiska gnagaraporna på Hovet idag, som förstås måste börja bråka efter slutsignalen. Varför bryter inte vakterna ett par armar eller ben på idioterna, när dom har chansen?
Redigerad kommentar
Sv: A proposito de nada
mattias - 74:
"Leksand gör en kanoninsats mot ett lag som kommer från ES"
Du låter rätt nöjd.
"Leksand gör en kanoninsats mot ett lag som kommer från ES"
Du låter rätt nöjd.
Jajjen:
Tror inte jag är så säker på det även om jag trodde det innan ks började. Leksand gör en kanoninsats mot ett lag som kommer från ES. De övriga resultaten gick Leksands väg så det är inte med än 3 poäng upp till 2:a platsen det är 21 poäng kvar och spela om..