Inlägg: 1255088
Sv: Brynäs J20
Plus att markström inte är de stora matchernas man... I övrigt riktigt kul att se, Brynäs kan ha en ljus framtid.. Hade gärna sett att man flyttat upp bäcklin i a-laget
Svarskommentarer
Sv: Brynäs J20
Gurra88: Äh Bäcklin kan ju inte coacha! Rödin-Järnkrok-Silfver lekte hockey tillsammans mot Djurgården i vuxenslutspelet, ett DIF som kanske går hela vägen. Men dom spelas inte ihop i J20.
Bäcklin till Valbo, Rödin till Mora och VEM FAN SKA ERSÄTTA LÄCK??
Bäcklin till Valbo, Rödin till Mora och VEM FAN SKA ERSÄTTA LÄCK??