Inlägg: 1255391
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
Storhonken: hoppas Lif missar ES igen..det vore en tröst på Timrås knackiga säsong..men dom dalmanska nerverna brukar va trygga..så jag e lugn
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
Storhonken:
Snacka om Getingbo
1 Södertälj 8 5 3 0 1 31- 23 19
2 Rögle 8 3 3 2 2 27- 21 14
3 Leksand 8 3 2 3 2 21- 18 13
4 AIK 8 4 1 3 0 25- 23 13
Almtuna - Rögle Växjö - Leksand SSK - AIK nästa omgång..
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
HillBiliRedNeck:
Ujujuj, tror jag håller mina tankar om Leksands vara eller icke i ES för mig själv va??! :D.... Lynchmobben verkar vara på G...:)
Ujujuj, tror jag håller mina tankar om Leksands vara eller icke i ES för mig själv va??! :D.... Lynchmobben verkar vara på G...:)