Inlägg: 1255432
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
Ymmot: "Jag håller med Gusten jag. Räcker med att masarna snodde J-20 guldet framför vår näsa för att bli orolig. Motivation slår klass allt som oftast ;-)
Skulle sen inte vara ett dugg förvånad om det finns pengar att satsa kring Siljan om de går upp. Knappast någon säker räddningsplanka. Men vilka är det? :-)"
Herregud att de snodde vårt J-20 guld gör ju bara att man känner revanchlusta och inte rädsla....
Skulle sen inte vara ett dugg förvånad om det finns pengar att satsa kring Siljan om de går upp. Knappast någon säker räddningsplanka. Men vilka är det? :-)"
Herregud att de snodde vårt J-20 guld gör ju bara att man känner revanchlusta och inte rädsla....
Skulle sen inte vara ett dugg förvånad om det finns pengar att satsa kring Siljan om de går upp. Knappast någon säker räddningsplanka. Men vilka är det? :-)