Inlägg: 1255448
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
Ymmot: Det är ju bara kul om det är lag som satsar, ju bättre kvalitet och ju mer intresse runt elitserien dessto bättre, både för elitserien i stort och för intresset runt Brynäs.
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
arnio: OK...Vi kan väl bara konstatera att vi tycker lite olika i den frågan. Kommer knappast längre här och nu :-)