Inlägg: 1256374
Sv: A proposito de nada
arnio: Fantastiskt att Brynäs har fått fram en spelare som Bäckis. Kan bara instämma i hyllningarna, Bäckis är fantastisk!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Djoos om Thegel:
"– Det är en av de absolut bästa målskyttarna jag sett. Jag spelade med Tom Bisset i Brynäs och han hade ett otroligt skott, men Thegel är inte långt därifrån med sin näsa och sin hunger för mål."
"– Det är en av de absolut bästa målskyttarna jag sett. Jag spelade med Tom Bisset i Brynäs och han hade ett otroligt skott, men Thegel är inte långt därifrån med sin näsa och sin hunger för mål."