Inlägg: 1257030
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Från Ros blogg: "Ulf Dahlén lämnar Frölunda.
Gnället från media, fans och sponsorer blev för stort.
Jag tror inte att Frölunda valt att gör någon förändring i lagledningen om det varit så att Dahlén kört Czarnecki-stuket utåt och varit tillmötesgående med de tre viktiga benen som jag nyss nämnde. Men är du lite stukad och trumpen utåt och är du lite svår och är du lite hemlig så har du kortare livslängd som headcoach."
Han läser nog inte det här forumet om han tror att Czarnecki är tillmötesgående med fansen....
Gnället från media, fans och sponsorer blev för stort.
Jag tror inte att Frölunda valt att gör någon förändring i lagledningen om det varit så att Dahlén kört Czarnecki-stuket utåt och varit tillmötesgående med de tre viktiga benen som jag nyss nämnde. Men är du lite stukad och trumpen utåt och är du lite svår och är du lite hemlig så har du kortare livslängd som headcoach."
Han läser nog inte det här forumet om han tror att Czarnecki är tillmötesgående med fansen....
Redigerad kommentar