Inlägg: 1260402
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2010
sylf: Inte enligt min måttstock. Enligt EN måttstock. Ingen svensk hockeyförening tar fram så många bra unga spelare som Brynäs just nu. Kan man leda utvecklingen på ett bättre sätt?
SM-guld har vi vunnit i år, liksom förra året. Tycks som målet är uppfyllt redan. Men du kanske snackar om seniorlaget på herrsidan?
Och när det gäller visoner och målsättningar. Tror du Ericssons ledning går ut och säger att "vi kommer aldrig att producera lika bra mobiler som Nokia och vi kommer förmodligen inte kunna öka våra marknadsandelar. Nä, risken finns att vi blir uppköpta inom några år." Det handlar om enkel psykologi.
SM-guld har vi vunnit i år, liksom förra året. Tycks som målet är uppfyllt redan. Men du kanske snackar om seniorlaget på herrsidan?
Och när det gäller visoner och målsättningar. Tror du Ericssons ledning går ut och säger att "vi kommer aldrig att producera lika bra mobiler som Nokia och vi kommer förmodligen inte kunna öka våra marknadsandelar. Nä, risken finns att vi blir uppköpta inom några år." Det handlar om enkel psykologi.