Inlägg: 1260638
Sv: Slutspel 2010
GävleLasse: Det hade jag gjort om jag kände att de överhuvudtaget lyssande på fansen..Nej , jag avstår..
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2010
Gurra88:
" Det hade jag gjort om jag kände att de överhuvudtaget lyssande på fansen..Nej , jag avstår.."
Vill man se förändringar så är det väl just det som är det stora problemet, om Brynäs som du säger inte lyssnar på fansen så blir det knappast bättre av att fans avstår den kanske bästa chansen att höras. Chansen till förändringar börjar helt enkelt på årsmötet, inte här på HS eller något annat forum...
" Det hade jag gjort om jag kände att de överhuvudtaget lyssande på fansen..Nej , jag avstår.."
Vill man se förändringar så är det väl just det som är det stora problemet, om Brynäs som du säger inte lyssnar på fansen så blir det knappast bättre av att fans avstår den kanske bästa chansen att höras. Chansen till förändringar börjar helt enkelt på årsmötet, inte här på HS eller något annat forum...