Inlägg: 1260758
Sv: Slutspel 2010
sylf: Jag tror knappast att varken tränare eller spelare var nöjda med att torska mod Djurgårn i kvarten, TRAMS!
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2010
arnio: Nu är det varken spelare eller ledare som grundlägger de förutsättningar som behövs för att ta sig vidare ett snäpp i utvecklingen.
Den dag Cz slutar läsa vad som står på ryggen på spelarna och coachar utifrån vad spelarna utför på banan under just den perioden så är mycket vunnet.