Inlägg: 1268246
Sv: Viktig Diskussion.......
GävleLasse: Ältas frågan om Jocke fortfarande? Det var ju så enkelt, han ville skriva ett kontrakt, med Brynäs, som innebar att han hade rätt att bryta om leksand gick upp. Självklart ville inte Sundlöv gå med på nåt sånt. Skellefteå däremot var villiga att chansa.
Svarskommentarer
Sv: Viktig Diskussion.......
HF: Om det ältas vet jag inte. Men jag tycker att det vore kul att få information om vad som gällde. Nu verkar du veta vad som låg bakom beslutet.