Inlägg: 1269701
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Fick en chock när jag gick in på AB och läste om Widing, och Sundlöv som skulle göra "allt som stod i hans makt"...
FAN vad jag är besviken....jag trodde aldrig att vi skulle släppa Widing till en annan ES-klubb
FAN vad jag är besviken....jag trodde aldrig att vi skulle släppa Widing till en annan ES-klubb
Sv: A proposito de nada
hahii: Bara hoppas att han gör en skitsäsong :-)
Visar på dragningskraften hos BIF...
Visar på dragningskraften hos BIF...
Redigerad kommentar