Inlägg: 1271622
Svarskommentarer
Sv: honken påväg hem
GävleLasse: Fast varför skall han reagera på något som han inte startat oavsett..?
Det är ju inte Sundlöv som byggt uppförväntningar/förhoppningar..
Jag tycker han gör rätt som kniper käft...precis som Stillman i HV också alltid gör i HV..inte ett ljud förräns ev.kontraktet är klart..
Det är ju inte Sundlöv som byggt uppförväntningar/förhoppningar..
Jag tycker han gör rätt som kniper käft...precis som Stillman i HV också alltid gör i HV..inte ett ljud förräns ev.kontraktet är klart..
teddykgb: Annars är det väl läge för Sundlöv att reagera.. Han är ju precis lika berörd av detta som Honken. Det borde ligga i hans intresse att, om informationen inte stämmer dämpa förväntnngarna hos supportrarna alternativt göra en kommentar till Gävletidningarna.
Public relations