Inlägg: 1273616
Svarskommentarer
Sv: Brynäs.Aik i läkerolen
Huss: "Lagets målsättning är att nå semifinal, basta.
Om vi utomstående tolkar den som realistisk, dumdristig eller en from förhoppning det är någonting annat det."
Ja, det var väl det jag försökte säga: att semifinalplatsen inte är nåt löfte utan en målsättning.
Så du behöver inte konsultera Englund öht... :-)
Det stämmer ju inte.
Dom har däremot lovat att göra sitt bästa för att målsättningen om en semifinal ska uppfyllas."
Alltså detta krokben till semanstisk övning måste vara något för Peter Englund et cie att reda ut.
Lagets målsättning är att nå semifinal, basta.
Om vi utomstående tolkar den som realistisk, dumdristig eller en from förhoppning det är någonting annat det.