Inlägg: 1276312
Svarskommentarer
Sv: 8 sep. Djurgårdens IF - Brynäs IF Hovet
sylf:
Men om vi förlorat med samma siffror hade du bumpat KS-tråden?;)
Efter 2-0 slutade DIF att spela,BIF tilläts göra lite som dom ville.Men innan det såg det riktigt bra ut.Man verkar inte alls spela med samma styrspel som förra säsongen,utan med klart högre press.
5-0 en riktig delikatess,av #16 till #24 i öppen kasse.
Johan Larsson imponerade stort med moget spel,Printz gillade inte Larsson,han jagade honom sista tio,men Johan gled undan;)
Det som dock oroade var Ekholms backspel,det ser otroligt valpigt ut fortfarande.
Men vafan det är ju bara försäsong;))
Men om vi förlorat med samma siffror hade du bumpat KS-tråden?;)
Efter 2-0 slutade DIF att spela,BIF tilläts göra lite som dom ville.Men innan det såg det riktigt bra ut.Man verkar inte alls spela med samma styrspel som förra säsongen,utan med klart högre press.
5-0 en riktig delikatess,av #16 till #24 i öppen kasse.
Johan Larsson imponerade stort med moget spel,Printz gillade inte Larsson,han jagade honom sista tio,men Johan gled undan;)
Det som dock oroade var Ekholms backspel,det ser otroligt valpigt ut fortfarande.
Men vafan det är ju bara försäsong;))
Redigerad kommentar
Sv: 8 sep. Djurgårdens IF - Brynäs IF Hovet
sylf: Nya namnet på laget är Baby Brynäs :-)
Länkar:
Sportbladet | Aftonbladet
Sportbladet | Aftonbladet
Sv: 8 sep. Djurgårdens IF - Brynäs IF Hovet
sylf: Härligt att piska jyrgården på det sätt man gör, Bjurling visar att han håller och samtliga formationer producerar.
Allt annat än SM-final får betraktas som ett fiasko;-)
Allt annat än SM-final får betraktas som ett fiasko;-)