Inlägg: 1276726
Sv: Brynäs-Leksand 09/10
Bissett19: Det verkar inte vara speciellt inspirerat från Brynäshåll. Frågan är varför man ens lägger ett genrep i en avkrok som långshyttan om man inte vill visa sig från sin bästa sida?
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Leksand 09/10
GävleLasse: "Det verkar inte vara speciellt inspirerat från Brynäshåll. Frågan är varför man ens lägger ett genrep i en avkrok som långshyttan om man inte vill visa sig från sin bästa sida?"
Om man inte vill visa sig från sin bästa sida så är det väl isf bättre att göra det i en avkrok än ex inför ett halvfullt Hovet?
Eller?
Sv: Brynäs-Leksand 09/10
GävleLasse: Hmm, kom att tänka på en grej. Kanske Brynäs inte vill lura Gävlefolket ytterligare en gång, dom blir ju ändå det 28 ggr per vinter ändå. Man kanske vidgar vyerna och vill lura lite rumpmasar.....
Sv: Brynäs-Leksand 09/10
GävleLasse: Tvivlar på att det var i djurgårdsmatchen Brynäs visade sitt rätta ansikte. Är nog troligare att det här är närmare sanningen.
Sv: Brynäs-Leksand 09/10
GävleLasse: Om man inte vill visa sig från sin bästa sida så är det väl jättebra att lägga genrepet i Långshyttan?