Inlägg: 1277380
Sv: A proposito de nada
Huge: You wish, föresten, har fortfarande inte fått något svar på om du ska med på torsdag, då kan vi ju fortsätta den här diskussionen?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues: Nä, det blir ingen resa på torsdag.
Kommer fler tillfällen, med eller utan supporterklubben.
Kanske säkrast att ta bilen.
Vill ju inte ha en massa hjulavtryck över bästa kavajen... :-)
Kommer fler tillfällen, med eller utan supporterklubben.
Kanske säkrast att ta bilen.
Vill ju inte ha en massa hjulavtryck över bästa kavajen... :-)