Inlägg: 1277450
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lindström: "Eller ska kanske Lauritzen hoppa in i mål oxå lagomt till jul då han har ALLA kvallite?
Att han inte redan coachar är ju en gåta..."
Med tanke på ditt uppjagade och engagerade snack kring coachningen som gör att du t.o.m SKRIKER härinne så är väl den riktigt stora gåtan varför inte DU redan coachar?
Redigerad kommentar
Eller ska kanske Lauritzen hoppa in i mål oxå lagomt till jul då han har ALLA kvallite?
Att han inte redan coachar är ju en gåta...
Om man skulle jämföra Khana å Lauritzen, vilken skulle du behålla om du bara fick ha en kvar i laget?
KAN DU SVARA PÅ DET Huge?