Inlägg: 1277529
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Ja vi får hoppas att läkarna har koll på läget den här gången.
Synd att Simon missar inledningen, jag tycker han har sett riktigt bra ut på försäsongen. Han kladdade lite väl mycket med pucken och försatta sig ofta i tidsbrist i fjol men i år(hittils) har han sett klart bättre ut.
Leksand hade julafton med Ekholm och Löf i fredags och jag hoppas verkligen det berodde på den allmänna kollapsen..
Synd att Simon missar inledningen, jag tycker han har sett riktigt bra ut på försäsongen. Han kladdade lite väl mycket med pucken och försatta sig ofta i tidsbrist i fjol men i år(hittils) har han sett klart bättre ut.
Leksand hade julafton med Ekholm och Löf i fredags och jag hoppas verkligen det berodde på den allmänna kollapsen..
Hoppas på det bästa!