Inlägg: 1277946
Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Trist, men "Sebbe" kanske kan göra något vettigt när han får lite mer istid...
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Avalanche:
Blir ännu mer speed i den linan mao...
Rätt coolt att Brynäs mönstrar 7 st killar födda på 90-talet i dagens match.
Nu börjar matchpulsen komma smygande;)
Blir ännu mer speed i den linan mao...
Rätt coolt att Brynäs mönstrar 7 st killar födda på 90-talet i dagens match.
Nu börjar matchpulsen komma smygande;)