Inlägg: 1278106
Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
6 skott av offensiva Brynäs - var det bakåt de skulle vara offensiva?
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
helvete som man gått och väntat på detta och så blir det bara skit men det är ju en period kvar hmm.
Målvaktssidan ger mig kalla KÅRAR!
Gör för helvete mål nu i tredje!!!!!!!!!!!!!!!!!
Målvaktssidan ger mig kalla KÅRAR!
Gör för helvete mål nu i tredje!!!!!!!!!!!!!!!!!