Inlägg: 1278108
Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Davey_22: Säg så här; Det är ligans yngsta lag och de har inte så mycket cash. Då blir det så här.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Anders Berg: Tycker det oroväckande är hur flata vi varit hitills, ser liksom trögt ut...Modo styr ut oss enkelt.
Riktigt tungt att börja 3e i BP....
Riktigt tungt att börja 3e i BP....
Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
7-1 mot Leksand kanske inte var någon tillfällighet? Men 5-0 mot DIF - ja, DIF var ju i och för sig inte så bra...