Inlägg: 1279116
Svarskommentarer
Sv: Hv71 - Brynäs
Bissett19: Vem fan som helst, utom möjligtvis säcken.. Hardy, Wikegård, Kenta, Melin, Flemming. Bryr mig inte så mycket men med hans hockeyfilosofi så blir det fan ingen rolig höst..Vad fan är Czarnecki? Tjeckisk dockteater?
Vi kan skylla på domarna, lite typiskt Brynäs.. Men det är vi själva som backar hem mot hv. Förmodligen från order av CZ. Vilket är självmord i det skedet av matchen.
Vi kan skylla på domarna, lite typiskt Brynäs.. Men det är vi själva som backar hem mot hv. Förmodligen från order av CZ. Vilket är självmord i det skedet av matchen.
Du gnäller och gnäller på N.C.
Men idag loosade vi poängen individuella misstag,samt att Persson/Nord hade HV-toppluvor under sin hjälmar.
Vem vill du se som ny tränare i BIF?