Inlägg: 1281186
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Hm Lauritzen får ofta höga betyg i pressen och han gör mycket poäng. Kan det inte vara så att han är bra och den som fattar noll är den som på ett forum skriver:
"CZ har sina favoriter och dessa får ALLTID chansen när det blir såna lägen. Man brukar säga att unga spelare brukar vara slarviga på linjerna, kör finter som går hem i juniorhockeyn. Detta är precis vad #16 håller på med.. och han är INTE en junior. Det finns en anledning till att han blev ratad av LHC"
"CZ har sina favoriter och dessa får ALLTID chansen när det blir såna lägen. Man brukar säga att unga spelare brukar vara slarviga på linjerna, kör finter som går hem i juniorhockeyn. Detta är precis vad #16 håller på med.. och han är INTE en junior. Det finns en anledning till att han blev ratad av LHC"
Bissett19:CZ har sina favoriter och dessa får ALLTID chansen när det blir såna lägen. Man brukar säga att unga spelare brukar vara slarviga på linjerna, kör finter som går hem i juniorhockeyn. Detta är precis vad #16 håller på med.. och han är INTE en junior. Det finns en anledning till att han blev ratad av LHC
Men med alla rubriker våra unga spelare får så kommer det att bli svårt för CZ att spela sina favoriter. Det kommer att bli svårt att motivera såna här "toppningar".
Nåja, 3 poäng, det är huvudsaken. Fast nog hade an velart se Järnkrok på isen i ett 5 -3 PP. Det är ju liksom DÄR hans grymma spelsinne kommer till sin rätt.