Inlägg: 1281207
Sv: A proposito de nada
tompap71: Det väntar jag mig också. Det är ju lite som är just poängen. Vi spelar honom 5-3 tre i ett oerhört viktigt läge. Varför spela en av de som varit absolut sämst så här långt?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gurra88:
Om han är en av de absolut sämsta låter jag vara osagt, men jag håller med om att det var olämpligt val att spela honom där, varför kan man bara spekulera i, intränad variant kanske? CZ jobbar ju mer med sådant än matchcoachande.
Om han är en av de absolut sämsta låter jag vara osagt, men jag håller med om att det var olämpligt val att spela honom där, varför kan man bara spekulera i, intränad variant kanske? CZ jobbar ju mer med sådant än matchcoachande.