Inlägg: 1283238
Sv: Brynäs - SSK
Lesky: Ja det blir det. Brynäs är hur lätta som helst att komma till tals med, rent löjligt!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - SSK
sylf: Vi kommer att få den enda riktiga o sanna förklaringen till antingen vinst eller torsk av lill NC(Huge) när matchen är slut, bara så ni vet ;-) Jag förutser redan nu att vi vinner med 5-3 :-)
Sv: Brynäs - SSK
Så jävla svagt...finner knappt ord för hur dåligt det här är. De borde skämmas ta mig fan.